Система роботи

Я вважаю, що основне завдання вчителя - це допомогти учням перебороти лінощі та байдужість, зацікавити і заохотити до навчання. Кожен вчитель застосовує у навчальному процесі свої прийоми підвищення ефективності пізнавальної діяльності учнів, але досвід роботи одного вчителя не може бути механічно перенесений іншим учителем в іншу групу.
В роботі я дотримуюсь таких правил, щодо формування основних груп компетентностей учнів:
  • Головним є не предмет, якому ми навчаємо, а особистість, яку ми формуємо.
  • Не предмет формує особистість, а вчитель своєю діяльністю, пов'язаною з вивченням предмета.
  • На виховання активності не шкодуйте ні часу, ні зусиль.
  • Сьогоднішній активний учень – завтрашній активний член суспільства.
  • Ставте учнів у ситуації, котрі вимагають виявлення та пояснення розбіжностей між фактами, що спостерігаються, та наявним знанням.
  • Допомагайте учням оволодіти найбільш продуктивними методами навчально-пізнавальної діяльності, навчайте їх вчитися.
  • Привчайте учнів думати та діяти самостійно.
  • Творче мислення розвивайте всебічними аналізом проблем, пізнавальні задачі розв'язуйте кількома способами, частіше практикуйте  творчі завдання.
  • У процесі навчання обов'язково враховуйте індивідуальні особливості кожного учня, об'єднуйте в диференційовані підгрупи учнів з однаковим рівнем.
  • Вивчайте і враховуйте життєвий досвід учнів, їх інтереси, особливості розвитку.

        Ці корисні правила-поради – тільки невеличка частинка, тільки вершина айсберга педагогічної мудрості, педагогічної майстерності, спільного педагогічного досвіду багатьох поколінь, які я використовую.

Немає коментарів:

Дописати коментар